Redan lördag...

Heej

ja då var det redan lördag som dessutom nästan redan är över :(  Skulle ha åkt till linde idag men det blir tydligen inte så känns inte så jätte kul men men vad ska man göra.. dessutom får jag sitta själv för robin ska vara chaufför.
I vilket fall så vart det en tv kväll igår var så trött satt typ halv sovande i soffan hela kvällen var ganska skönt faktiskt...
men tråkigt bara att jag missade paulinas inflyttnignsfest hade tydligen var ett himlans party:P hehe

Idag har jag vart super duktig har städat satt upp nya gardiner, dammat och grejat :) måste ju göras det också ibland:P
Har även vart ute en sväng o fy sjutton vad det blåser trodde jag skulle blåsa BORT :p

undrar vad man ska hitta på nu ???!!

pusss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0