Paulina räddaren i nöden :D

heej heej

Ja paulina är en klippa först så ordnade hon ju till min fina blogg men sen idag så fick den någe konstigt ryck så den var helt knasig allt var i en enda röra... så jag skickade ett sms till henne så när hon kom hem fixade hon till den :D tack gumman!

Jaha då vr det fredag i morgon skönt skönt :) hoppas vi får sluta tidigare än fyra tror nästan det vi har ju gjort så bra resultat!!
Jag hade en riktigt tur i dag det kom ett par droppar på mej när jag cyklade till jobbet men inte alls mycket och sen regnade det typ hela dagen men när det var dags att hoppa upp på cykeln hem så sken nästan solen var fortfarande kall men inge regn :) hehe så skönt... och i helgen ska det ju kunna bli upp till 30 grader varmt underbart och på lördag kväll blir det ju grillning i p-boda  *mums* hoppas då på solsken så man kan ta en kall cider!

Ne nu är det nog dags att sova börjar ju tidigt i morgon fast vi fick sov morgon till nio :D skönt skönt!!


Saknar dej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt det har blivit här..:)

2009-05-29 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0