Morsdag...

Ja jag tänkte visa lite foton från dagen som vi firade i lännes på englas cafe tänkte vi kunde göra någe annat för mamma än bara att ge presenter så det bar av dit. Mormor var också med var så mysigt och super fint väder kunde inte begära mer :P


Cornelia i en sandlåda som fanns :) dom fina kläderna fick hon av mig...

Mamma och dotter så fint så :D
Dessvärre ville inte mamma vara med så det vart inga på dom men ett fint på min kära mormor <3


Väl på englas café så åt vi buffe med olika sorters hembakat bröd det var apelsin,choklad,oliver och mycket annat i det var faktiskt gott sen var det en massa pålägg i olika storlekar :D men det var mysigt. det var en gammal skola om dom hade gjortom lite låg fint ute på landet... Det har vart skönt och vrit ifrån stor stan lite och komma ut på landet, se bönderna med sina traktorer, korna som går och betar av det gröna gräset :D härligt....

Nu väntar jag på robin han ska komma hit längtar har inte träffat han på ett tag nu :) lr lite i fredags men det var typ bara en kvart så det räknas inte ;P

Var även med ner till mamma och pappa en sväng träffade ernst och douglas deras kissar myste lite med dom.. ernst hade blivit så gammal lille pojken <3 och douglas låg inne och slappa i deras sängar han tyckte väl det var för varmt ute:P hehe

ne nu ska jag betala en räkning senlir det nog sängen för mig är himla tröt av all lant luft ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0