Ledigt även idag!

Är skönt skönt skönt att vara lång ledig bara sitta och soft inte göra någe i det här tråk vädret är faktiskt rätt så skönt :D
Sen är det ju roligt om det kan vara fint någon dag förstås, ville gärna åka till kristinhamn i morgon på crusing men dåär det ju inge kul med regn men vi får väl se hur det blir med den saken:) skulle vara kul i vilket fall....

Ikväll kommer robin :D vi skulle ha gjort mackor med kräftstjärtar på men till min förvåning så hade dom rackarna gått ut, så jag gav förslaget att vi skulle köpa nya men då ville inte han ha så vi får väl se vad det blir istället :P jag tycker det hade vart gått har inte ätit det på skit länge...

Andra jobbar minsann hehe tårtan ringde nyss och han satt oh körde grävmaskin.. kul faktiskt skulle vilja byta med han :D robin har jobbat, paulina ska jobba :P hehe men inte jag :)

Nu ska jag prata med emma min syster....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0