Lång ledighet...

Heeej

ja då var det bara en dag sen är det lång ledigt ska bli sååå skönt... känns att det behövs är så himla trött nu vet inte varför kanske beror på helgen vem vet :P jobbigt att ta hand om barn... hehe
Idag träffade jag Victoria en stund innan jobbet på stan var trevligt träffade ävn mamma och moster som var in till stor stan för att köpa lite saker in för deras lilla resa till norrland i helgen.. :) Kul för mamma att göra någe nån gång, lite tråkigt bara att hon ville att jag skulle bo hos pappa kände inte för det under hela min lediga tid vi får se kankse åker ut till han nån dag och gör lite god mat åt han :P känner man honom rätt kommer äl han leva på pasta hela helgen :P men men det tål att tänkas på ska klara mig igenom morgon dagen först.

Ska vara barnvakt en stund på lördag kväll igen då emma oh rikard ska åka räk båt.. trevligt för dom... blir ju bara ett par timmar så !

Tog ett så himla roligt kort på Jerry för ett par dagar sen måste bara visa skrattar lika mycket varje gång jag tittar på det så jävla sööt...

Han var ganska trött sen låg han och drömde så det sprattlade i kroppen på han :P hihi sötnosen min <3

Ne nu ska jag nog gå och sova har precis pratat med robin som också hade lagt sig för att sova ska nog krama kudden lite :)

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Gud vad söööt hahhaa

2009-05-20 @ 06:17:37
URL: http://klarawiren.blogg.se/
Postat av: Emmis

Ja, en riktig livsnjutare

2009-05-20 @ 16:44:24
URL: http://emmagranstedt.blogg..se
Postat av: victoria

haah, den där katten är ju bara för skön :P

2009-05-27 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0