Hem gång..

Heej

Då var det fredag och en skön helg framför sig :D

När det nästan var dags att åka hem ifrån  jobbet så regnade det satan och jag hade så klart min kära cykel typiskt... tänkte ta bussen i morse för det var så tidigt men duktig som man är så tog man cykel :D I vilket fall så vägrade jag att sätta mig på cykeln så jag ringde robin och snäll som han är åkte han in lite tidigare för att köra hem mej :) så snäll så!! Jag bad honom lite snällt att få stanna till vid maxi och handla lite så det gjorde vi...
så nu sitter jag här och pratar med syster ryster.. skulle ha åkt till paulina på inflyttnings fest men nu skulle dom även gå ut och det hade jag ingen lust med så jag tror det blir hemma är ledsen paulina hade verkligen sett fram emot det :D men är så himla trött så jag orkar inte med allt folk på klaras...
Medans jag väntade på robin så sprang jag upp på h&m för det regnade så förbannat ute, och det räckte kan jag säga vart dyng sur fy fasen vill inte ens veta hur blöt jag hade blivit om jag cyklat.. :P

När jag kom hem så fick jag se att dum som jag är så hade jag ställt en toa rulle på skåpet i badrummet vet ju så väl att dom inte får vara ifred där för mina kära katter så jag hade typ bara en halv toa rulle kvar när jag kom hem...
Lite smak prov :P


ja så kan det bli:P tror dom har lite tråkigt på dagarna, hehe men nu har dom lekt av sig lite i en skolåda jag la fram åt dom på golvet så nu sover dom nog en sund :)
Är som små barn! :P

Nu tänkte jag kolla på talang har inte så mycket bättre för mig...
Föresten i morgon är det linde crusing hoppas det blir att man åker dit skulle vara jätte kul!!!

pusss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0