Helgen...

Ja jag vet att jag inte skriver så ofta längre men det hinns inte med :P Men nu tänkte jag i vilketfall berätta vad som har hänt i helgen.
Valborg hade inte tänkts firas så mycket, ringde till paulina och frågade om jg fick komma till henne en stund bara slutade i vilket fall med att vi började dricka och skulle gå ut... när vi väl hade gått ut så kunde vi ( jag ) för det var tydligen jag som skulle bestäma.. bestämma vart vi skulle gå så när vi vandrade över stortorget kom älsklingen med sina två vänner i deras raggar bil så vi hoppade in och crusade runt lite på stan :D var riktigt trevligt faktiskt...
Vart en lyckad valborg ändå!

På fredagen tog jag det bara lugnt kollade på film med robin, vi skulle upp tidigt för vi skulle följa med karl till mässan då han skulle ställa ut sin raggar bil men vi kom inte så långt då det strulade, men vi tog amazonen som han tjej miriam har...
Väl inne på mässan var det fullt av folk och mycket fina bilar :D Vi gick runt och kollade lite sen bar det av till verkstaden för ett försök till lagning på bilen men karl gav upp och ska lämna in lådan istället.. Miriam följde sedan med mig hem för jag skulle byta om, sen åkte vi tillbaka hem till dom där det började drickas, själv så var man nykter skulle vara chaufför gjorde faktiskt ingenting fick ju köra hennes amazon hela kvällen :D
Vi åkte i vilket fall mc klubben i stan där det var en stor fest med fullt av folk både unga och lite äldre var faktiskt riktigt trevligt träffade håkan min kusin där vart lite förvånad :P
Efter många om och men så bar det av hemåt landade till slut med huvudet på kudden vid 5 tiden så i morse var man skapligt trött :P
Fick i vilket fall köra robin till traktorn då han skulle sladda tyckte inte det var så bra ide att han körde själv med tanke på dagen innan.. Jag själv åkte till rusta och tog mej en titt sen handlade jag lite  och åkte hem för att vänta på när jag skulle hämta robin... Nu sitter jag i soffan och funderar på att gå och sova tror det behövs... ska ringa robin först..
Men jag hör av mig snart igen :D

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0