Helgen...

heej

Ja helgen har rullat förbi med en väldans fart:P hehe Kan nog bero på att jag har haft min syster dotter cornelia här hela helgen.. Emma och rikard kom förbi med henne i fredgas kväll sen åt vi tacos *mums* det var riktigt smarrigt..

Som tur var sov hon som en stock hela natten till kl var i vilket fall kvart över åtta var ju tur för mig :P hehe
Dagen började med frukost sedan vart det promenad med en tupplur för lillan, gick till biltema för att köpa en cykel hjälm till cornelia var så fiin så!
 
Sen vart det lunch och ytligare en promenad upp på stan, vi stannade till hos paulina och fikade en stund var trevligt :D
Eftersom det var så fint väder var vi ute en stund också och moster hann ta lite kort på bus fröet är ju inte så lätt när hon aldrig kan vara stilla hon ska ju bara försöka gå hela tiden :P



det var en del bilder fler finns men dom sparar jag till ett annat tillfälle :P hehe

Var här en com hem säljare här idag och för första gången gick jag på det :P hehe men jag tror att det var riktigt bra får se när jag får hem alla papper och så :D
Ne nu orkar jag inte skriva mer ska nog gå och sova är så himla trött.. ska bli skönt med kort vecka!!!

Sov gott alla <3

Kommentarer
Postat av: victoria

shit va lik hon va emma på den sista bilden :)

2009-05-27 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0