Fredag:D

heej heej

Denna vecka har faktiskt rullat på... är ju redan fredag skönt faktiskt...
Jag skulle ha varit barnvakt till cornelia i morgon men jag sa att dom kunde komma in redan idag med henne så nu ligger hon och sussar i sin lilla röda resesäng i sov rummet dom är ju söta när dom sover i vilket fall :P
Ne jag skojade bara hon är sööt jämt även fast hon är väldigt envis och sur ibland...
I morgon antar jag att det blir tidigt då lillan är här, blir väl frulle sen en promenad till biltema där vi ska in förskaffa en cykel hjälm till henne.
Sen blir det väl lunch och en sväng upp på stan kankse träffa paulina och se hur hon mår.. Så i morgon blir det riktigt med promenader men det är skönt hoppas det inte blåser för mycket bara har ju gjort det idag....

Nu funderar jag riktigt starkt på att gå och ducsha sen sova så man hinner få lite sömn eftersom det blir tidig morgon...
Men alla får sova så gott...

Tänker på dej robin hoppas ni kör försiktigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0