Fram och tillbaka...

halloj...

Vet inte riktigt vad det är med mig?! Ena stunden mår jag illa sen mår jag bra sen mår jag dåligt igen så himla skumt... får hoppas det blir bättre i vilket fall vill inte må illa det är det värsta som finns!!!

För att prata om någe annat var på stan i morse och gled runt lite men hade inge sug att köpa någe gick bara och kollade är skönt det också :)  lr föresten har faktiskt köpt en liten sak fast inte till mej själv tänker inte vaslöja till vem det får den personen se när hon / han får det :D hehe kul att köpa saker till andra!
I helgen är det inflyttningsfest hos paulina på fredagen och sen på lördag är det linde crusing hoppas på att åka dit men det blir nog så i vilket fall....

Robin kom igår kväll och körde mig till maxi köpte hårfärg som victoria ska komma och färga på mej i morgon förmiddag ska bli trevligt har ju inte träffat henne på ett tag så där...!

Dagen började med att jag vart sur inge kul alls men men :( försökte ringa till mamma men det var ingen som svarade så jag ringde på hennes mobil telefon hör och häpnad hon var så klart inte hemma nedå hon hade åkt till pålsboda... då hade jag frågat henne redan i helgen om hon kunde komma till mej i veckan så vi kunde kolla på korten på katterna men det kunde hon inte för hon hade så mycket att göra!! men tydligen så hade hon tid över och den andvände hon att åka till pålsboda kändes inte så kul men men så kan det vara!!!!

Nu har kajsa kommit och vi ska tydligen gå ner och röka nu men på åter seende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0