En jobbig söndag!!!

Ja vad ska man säg om denna dag började med att jag skulle cykla upp på stan för att träffa paulina och se den lilla söta ozzy som hon har skaffat.. Jag tönkte såhär jag ställer in cykeln i trapp uppgången eftersom det är port kod så ska den nog få vara ifred sen låste jag den och paulina och jag gick upp mot stan för att ta en fika ... efter ca en timme kankse en och en halv var tillbaka vid porten och när hon öpnnade dörren fick jag se att cykeln var borta jag visste inte vad jag skulle säga lr göra trodde aldrig jag skulle råka ut för någe sånt! Nån hade stulit min cykel i en LÅST trapp uppgång!!
Vet inte vart den här världen är på väg snart törs man väl inte gå för då blir man väl rånad på kläderna man har på sig... inte klokt men i vilket fall paulina och jag började kolla runt i huset och även utanför tänkte om nån kankse hade flyttat den men ne då den var helt borta... det konstiga är ju att dom måste ju ha lyft den eftersom bakhjulet var låst..

Beronde som jag är av cykel fick jag be victoria följa med till coop för att införskaffa en ny.. den är svart med några blom mönster på.. så när vi hade köpt den lämade hon v mig hos paulina där jag skruvade ihop dom delarna som inte var ihop skruvade sen gick jag upp på stan och pumpade däcken, sen bar det av hemåt den första färden gick bra ...

Lite tråkig att behöva använda pengarna till nåt sånt här när vi ska åka till ullared i juni, ja jag får väl handla mindre där inte mer än så...

tänkte ni skulle få lite kort på den söta krabbaten :D



Så himla söööt :D kunde knappt släppa honom...

Kankse kommer lite bilder på cykeln så får ni säga vad ni tycker :) den rullade fint i vilket fall... men fan ta den som tar den här cykeln den ligger risigt till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0