Veckans slut...

Jaha då var veckan snart slut och bara en vecka kvar till lön :) fin fint*
I morgon kommer emma och cornelia dom ska vara kvar till lördag ska bli trevligt var ju kul sist Cornelia har ju blivit så himla stor som sagt... Tänkte jag skulle berätta om en liten olycka som har hänt mig, tänkte om jag kanske kunde få lite med lidande:P
Jag skulle trampa hem efter jobbet och var rätt så nöjd då jag hade fått sluta en timme tidigare, var rätt så nöjd förutom att det snöade en hel del. Jag trampade ut ifrån jobbet och under vasatunneln hade ganska bra fart efter nerförsbacken , jag skulle svänga av Cykelvägen och korsa vägen men så långt hann jag inte för precis när jag skulle svänga av så körde jag rakt in trottoarkanten.. * Krasch* Ja sen låg jag där på backen. Det gjorde väldigt ont hela knät svullnade upp och blödde, dessutom gick byxorna sönder.. Jag hoppade upp på cykeln igen och trampade den sista biten hem, när jag kom in ringde jag mamma och berättade om det som hänt och så klart det första jag fick höra var:
Skaffa en cykel hjälm tänk om du hade ramlat och slagit i huvudet och all hjärnsubstans hade runnit ut på backen och du hade hamnat i rullstol! Jaha då var det bara att köpa en cykel hjälm också då så det är bra att det snart är lön:)
Det kanske kommer upp en liten bild till helgen på det onda knät. Men bara om ni har tur...
Nu ska jag ringa vidare här för snart är det lunch!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0