Trasig dator!!!

Hej..

Jaha tyvärr så vart det ingen bild på mitt skadade knä i helgen då min underbara dator gick i sönder :( Jag vet inte vad som hände helt plöstligt så slutade internet att funka och när pappa som var på besök skulle installera om det funkade ingenting skit surt... Men på torsdag får jag tillbaka den som ny för han har nämligen dödat den och installerat om den så nu hoppas jag att den funkar för inte en till helg utan dator inge kul alls..
Ja annars så har min kära syster och hennes dotter vart på besök  i helgen var trevligt förutom att cornelia tyckte vi skulle gå upp kvart över sju i lördags morse :P inte lika kul men dagen flöt på färgade håret typ vid åtta lite sjukt men men, sen gick vi en promenad till maxi där vi handlade lite sen bar det av hem igen för då skulle mor & far komma på besök och rikard skulle hämta emma och cornelia.
Det bjöds på spagetthi och köttfärssås och efterrätten blev Chessecake förutom för mamma som inte gillar det hon fick choklad pudding * gott gott*
När allt var lungt slocknade jag på soffan sen vart det melodifestivalen fy sjutton gubbar vilket skit det där är...
Sen måste jag bara berätta hur duktig jag var igår jag städade, tvättade fönster, tvättade kläder och lagade mat lådor för två dagar var inte dåligt vill jag säga...
Ne nu måste jag kila ska ha uppstart!!
höres puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0