Tidig lördag..

Heeej :D

Mår faktiskt bättre idag... Gick och la mig tidigt igår och så sov jag även på dagen så jag är nog utvilad:P Men i morse vart det tidigt skulle nämligen ut till mellösa, det bjöds på våfflor hos mamma och pappa:) Var faktiskt trevligt emma var där och även fredrik inte ofta alla ihop är där! Visst är fredrik jävligt störande men han är fortfarande min bror så jag tycker om honom som han är..! Tog bussen upp på stan där jag mötte lillemma:P vi tog mellsa bussen tillsammans då hon skulle ut till sina föräldrar så det var kul att träffa henne en stund också:)

Egentligen skulle robin och jag åkt till emma och kalle idag och äta middag men robin mår inge bra så det blev inge så nu ligger jag här i soffan och degar..
Min älskade mamma var så snäll idag efter att vi ätit våfflor och skjutsade hon hem mig och så stannade vi och handlade gick även in på öob en sväng det var så snällt av henne nu när jag inte har någon bil kvar :(
Ja vad händer i morgon då... Jag tror det blir en sväng till ikea ska köpa en ducsh stång är så himla trött på att ha vatten över hela badrummet när man har ducshat. Sen vet jag inte softa kväll kanske:P hehe
Får se om victoria ringer sen hon har student kort att hämta här...

Kram & Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0