Sol :D

Hej hej...

ja som rubriken säger så är det sol:) så skönt så men det är ju synd att det ligger kvar snö på gräsmattorna, längtar till allt blir grönt och fåglaran kvittrar..! ja annars händer det inte så mycket ska till mor och far i helgen och äta våfflor sen ska jag och robin till emma och kalle och äta middag det ska bli riktigt trevligt har inte träffat dom på ett tag, men jag återkommer väl mer om det längre fram.
Igår så träffade jag  vicktoria och paulina på stan gick och kollade lite på saker till cornelia och så man vet inte riktigt vad man ska köpa för man vill köpa allt men lite hejd får man ha på sig själv:P hehe
men nu ska jag börja jobba, så på återseende !

Kram&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0