sjuk :(

hallå..

Usch sjuk sjuk sjuk.....

Ja så är det tyvärr inge kul alls, är så fruktansvärt träkigt att vara hemma! i morse gick jag upp gjorde mej ordning för jobbet men när jag var på väg kände jag att det inte gick mådde ju illa igår också men idag var det ändå värre har även mått dåligt inatt :(
Robin vaknade i morse och sa att han också mådde dåligt men vi får väl se vad som händer om han blir sämre hoppas ju på att det blir bra. och skulle det nu vara så att jag har magsjuka så blir han inte smittad på en natt:P Men nu ska jag sluta tänka på det där för då mår jag bara ändå mer dåligt...

Tänkte berätta en annan sak:D robin och jag ska försöka igen känns jätte bra! <3

men nu ska jag nog vila en liten stund innan barnmorskan ringer. PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: kajsa

Krya på dig!´Hoppas att du får en bra helg.Vi ses på måndag.kram

2009-03-27 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0