Rusk väder...

Snö Snö, det tar aldrig slut *usch*.
Tänkte berätta en annan rolig sak jag har blivit väldigt hurtig har cyklat till jobbet igår och idag tänkte att jag skulle spara lite pengar och kanske gå ner ett par kilon:P Igår fick jag lite eskort av eivor hon visade mig en mycket kortare väg som jag cyklade idag... Jag har ju inte så bra lokal sinne så det var snällt av henne att visa vägen! Nån jag inte tänker berätta det för är Robin för han tycker inte om när jag inte hittar, men vad ska man göra när man kommer ifrån landet:D Nog för att han också gör det men då får jag väl skylla på att jag ärvt det efter mamma.... :P ( Hoppas hon inte läser detta för då får jag väl en rejäl utskällning) hehe!
Men nu är det snart lunch här på jobbet så det är väl bäst att lägga i en högre växel :D

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra för hälsan...att cykla alltså:)

kul att läsa din blogg.

2009-03-10 @ 15:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0