Promenad..

Tjingeling..

Tänkte jag skulle berätta lite vad som hände igår :) Hade riktigt trevligt faktiskt det var nämligen så att min kära syster kom med cornelia, sen fick herman följa med också! Rikard skulle sitta och vaka gris som vanligt men det är ju bra för mej för då kommer dom och hälsar mig:D Tänkte ni skulle få några smak prov på hur gullegrisen satt och grimaserade i vagnen varje gång jag sa:Är du en cooling:P hihi





Vilken sötnos eller hur?! Tyckte faktiskt korten vart riktigt bra.. Men det roliga varatthon gjorde så varje gång jag sa cooling till henne:) hihi

Herman var ju också med på promenad han tyckte stan rockade fett det var så han dreglade:D hehe Men jag vet inte varför folk var rädda för han snacka om att man fick respekt när han gick brevid folk backade... hihi löjligt snällare hund får man leta efter!!
Han tycktedet var väldigt spännande när vi gick över bron när han såg alla ankor som badade i svart ån så han hoppade upp på räcket och tog sig en liten titt hihi Var ett fint kort..


Vi var så hurtiga gick väl i ca 1½ timme riktigt skönt var det men cornelia vrt lite sur på slutet var väl inte så kul att sitta i vagnen.. men hon kollade på folk som vanligt ,fast jag har sagt till henne att man inte tittat på andra människor:P hehe

Det var väl i vilket fall det jag gjorde igår..
Jag hoppas på att robin kommersen:D
Kram & Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0