Sjuk igen :(

heej heej

Ja nu är jag sjuk igen... så himla trist vill ju vara frisk!!!

Det började i helgen att jag hade så ont på vänster sida ut med bröstet och armen... lät det vara men det vart bara värre så jag åkte till vård centralen men där vart man ju bara ignorerad så jag åkte hem.
Sen på natten hade jag så ont så jag kunde inte sova, under dagen vart det bara värre så jag ringde sjukvårdsupplysningen hon sa att jag dirket skulle åka ner till akuten :( hmmm ja det var ju bara att göra som dom tyckte robin följde med mig var lite vänte tid men jag fick komma in direkt och ta lite prover sen kom det en läkare efter ett tag som gjorde ultraljud på hjärta och lungor.
 Dom kom fram till att jag hade muskel inflammation i bröst muskeln plus att jag hade nåt virus i kroppen så jag hade även feber ingen kul blandning.. så jag åkte där ifrån lite lugnare med tabletter som jag skulle äta i fyra dagar..

Det känns lite bättre nu har fortfarande ont men det går framåt,febern har börjat gått ner lite också...

Vill jobba i morgon vill inte sitta här. :( hoppas jag har noll feber i morgon :)

pusss <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det ger sig snart!

Tur att du fick hjälp iallafall. Vårdcentralerna är aldrig att lita på!

Kram

2009-06-05 @ 08:17:05
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: kajsa

Krya på dig!..trevlig helg. Kram

2009-06-05 @ 11:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0