Midsommardagen :D

Heej heej

Ja det har vart fullt upp i helgen kan man säga :P som sagt har jag vart ute på landet hela helgen.. har vart riktigt skönt faktiskt :) Ätit god mat och gjort mycket roligt..

Igår var det party på kullen var ju inte där på självaste midsommar som ni vet.. i vilketfall så bar det av med traktor och vagn blåste svin kallt men kul var det, hade ju druckit lite så man kankse inte kände kylan lika mycket som kankse skulle ha gjort annars :P hehe
När vi kom dit var det skit mycket folk ett par till ekipage och många raggar bilar som kan kunde kika lite på :)
Emma och jag gick in och dansade lite fanns lite blandat så det var kul, träffade en massa folk att prata med hade riktigt kul faktiskt, var lite roligt när vi stod vid dans golvet en massa kom och ville bjuda upp oss men vi sa nej för det är ju en viss person som har sagt till mej att jag inte kan dansa *Robin* kankse han heter :P  hehe tänkte det var lika bra att låta bli så jag inte skämde ut mig så vi dansade med varandra istället :D hehe var såå mysigt :P

Tydligen hade jag ringt och trackat robin inatt haha det kan han ha :)

Ne fasen nu orkar jag inte skriva mer ska ju upp snart för vid fyra taget rullar bilen mot ullared :D Lääängtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0