Lång lunch :D

Jappsan idag fick vi lång lunch skönt faktiskt behövde inte stressa när jag skulle lämna tillbaka kossan cornelia egentligen skulle ha fått... :)

Jag funderar på att ringa till jour mottagningen efter klockan fem idag värken i bröstet/armen har blivit värre under natten och nu på dagen så jag vet inte vad det är kankse är muskel inflammation som hon sa igår på vårdcentralen men i sånnafall skulle jag ju gärna vilja ha någe emot det för ont som satan gör det i vilket fall!!! :(

Ja annars händer det väl inge kul i livet ska snart åka till ullared i vilket fall ska bli kul och skönt att åka iväg en stund inte ofta man gör det :P

hoppas robin kommer ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt

Hoppas dom reder ut det nu på akuten. Inget kul att ha ont och inte veta vad det är.

Kramar från Cornelia och mig

2009-06-02 @ 19:30:51
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0