Kort måndag :D

Heej heej :)

Jaha då var måndagen snart över och tisdagen kommer med snabba steg :P

Idag så började jag med att gå ut med herman när klockan var tio i åtta ja tidig morgon vart det... sen skulle jag sätta på en maskin med tvätt när klockan var nio , var så duktig gick ut till tvätt stugan och stoppade in tvätten... tiden gick oc jag började göra mig iordning sen skulle jag hämta den till min stora förvåning så var handduken jag fick tag i nästan torr :P dum som jag är hade jag fan glömt att sätta på maskinerna haha stod i tvätt stugan och skrattade åt mig själv så den här gången satte jag på dom och stod kvar och lyssnade tills dom hoppad igång :D Nästa gång jag kom var det blött i varje fall :P

Sen bar det av till jobbet kände mej ändå väldigt pigg i kroppen så jg hade en bra inställning när jag satte mig i telefon som resulterade i att jag gick hem klockn sex för att jag sålt det jag skulle göra +1 :D så dukitg så !!! hehe Men det var skönt att gå hem tidigare när jag ahde syster på besök :) så nu sitter jag är framför teven efter ett desperat försök att få cornelia lite gladare :P

Snart blir det sängen man vet aldrig när man får vakna i morgon bitti :P
Sov så gott <3

Kommentarer
Postat av: Emmis

Du fick ju sova inatt ialla fall, inatt får du hela sängen för dig själv!!

Tack för visiten.

Kramar från oss

2009-06-09 @ 13:16:16
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: elin

Ja jo men tråkigt ändå att hon blir så ledsen... hoppas vi kan göra det någon mer gång när hon är bättre och sover bättre osv... kram

2009-06-09 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0