Halv klar tatuering och jobb...

Heej :)

Igår var jag hos camilla och började på min tatuering som kommer att täcka en gammal... den komer bli sååå fin :D
Mamma var  också med hon fick en kossa av oss barn i födelsedags present den vart jätte fin, hoppas du blev nöjd mamma fast det kanske gjorde lite ont :P

Efter besöket där så gick jag upp en sväng på stan sen bar det av till loftet som hade ringt in tyckte det var kul har ju inte vrt där på över ett år.. Vi satt på altanen och spelade fia med knuff sen var det sängen för dom och teven för mig en stund :) lite extra pengar är ju alttid bra så :)

Tänkte jag skulle lägga ut en bild på tatueringen så ni får se hur långt hon har kommit men min kabel har försvunnit så jg måste hitta den först :P

Nu har jag satt upp korten på katterna, köpte ju ramar på ullared till dom så... det var så fint så!

Hoppas robin kommer ikväll saknar dej puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0