Garphyttan / Ånnaboda

Ja det var en tur till parken i garphyttan i lördags kväll.
Var trevligt robin och jag åkte med karl och miriam i hennes fina amazon :D Först åkte vi till någon fets i typ ånnaboda sedan åkte vi vidare till en annan fest på en pickup satt på flaket fy fan trodde jag skulle flyga av blåste som fan :P men kul var det...
Sen åkte vi ner till parken där det var massor av folk var trevligt man träffade några man kände sen gick vi in och dansade lite :) vart ändå en rätt så tidig hemgång vi åkte väl därifrån kankse vid två tiden... Bandet som spelade var tydligen från usa dom pratade bara engelska men dom var jätte bra :) Tack för en trevlig kväll ni som var med!

Idag vaknade vi så sent så jag missade min tvätt tid :S lite illa men jag får ta det någon morgon här i veckan...
Emma och cornelia kom hit med herman förut dom ska vara kvar här till tisdag tror jag.. när dom kom så begav vi oss ut på en promenad som gick till willys vid almby så vi gick genom hela stan är ju ändå en bit ifrån baronbackarna till almby men det var skönt har lite ont i fötterna bara... men jag sover nog väldigt skönt :D 

I morgon är det jobb igen skönt faktiskt är inge kul att vara hemma som jag var tvungen att vara förra veckan, och nu så har jag även ätit klart tabletterna jag fick av läkaren skönt det...
Men nu är det snart dags för sängen tänkte bara få tag i robin han svarade inte nr jag ringde... :P sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0