Fest med jobbet ...

Halloj :)

Jaha då var det helg igen! Ligger i soffan och bara slappar funderar på vad man ska göra ikväll.. I går var det fest med jobbet, först gick vi till wobbler och drack lite sen bar det av i regn vädret till Rynninge för fotboll och öl :D
Fy fan vad jag var blöt när vi kom fram, vart inte kvar så läne eftersom jag var så himla blöt helt ner kyld!!! :(
Så vid halv nio tiden tror jag kom robin och hämtade mig... tog en varm ducsh och kröp ner under duntäcket framför teven sååå mysigt :D

Ne man kankse ska göra någon nytta nu ligger ju bara här och sparkar sig trött! ska kolla lite vad som händer ikväll också vill hitta på någe :D

Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0