Snart helg igen :)

Ja nu är det redan torsdag så veckan är snart över skönt skönt, har vart riktigt trött den här veckan vet inte om det kan bero på att jag har börjat känna av inflammationen igen :(
Inge kul men jag proppade i mej tabletter som jag fick sist jag hade det, så nu håller jag alla tummar för att det inte ska bli värre!

Imorgon kommer Robin <3 visst har jag träffat han i veckan men det är mysigare på helgen man kan göra mer då utan att behöva tänka på klockan...

Får hoppas att min spis är lagad när jag kommer hem gubben ringde precis när jag skulle fara till jobbet... han var där igår och kollade på den men han var tvungen att beställa en reservdel som tydligen hade kommit redan idag. Bara katterna är kvar inne i lägenheten när jag kommer hem, för karlar är ju som dom är :P

Nehe då kanske man ska sätta lite fart så man kommer hem någon gång också... Sen får vi se vad helgen har att erbjuda i morgon :D

Puss på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan få vara barnvakt ;)

2009-07-31 @ 08:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0