Parken zoo...

Heej
ja i fredags bar det av till parken zoo, var riktigt kul att se alla djur :) vet inte om jag kanske var mer intresserad än Cornelia :P hehe Men det allra bästa var att se tigrrn och alla olika sorters apor var så underbart söta !!!
Tänkte ni skulle få lite smakprover...


Rök och fika paus på väg dit.


Kängru Cornelia :)

Så himla fin och mäktig finns inte ord för hur fin han är!

Sötaste apan :)

Fråga inte vad det var för någe djur :P

Miniflodhästen Anton som hade uppvisning för oss super gullig!

Tack för en jätte trevlig dag! Älskar er alla skulle inte klara mig utan er <3

Lite bilder vart det i vilket fall kankse kommer fler längre fram vet man aldrig...
Funderar på om jag ska krypa ner i den ny bäddade sängen och kolla på film. Blir ju då på datorn eftersom jag inte har någon tv i sovrummet lite tråkigt tyckte jag :(

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0