Ny vecka!

Heej

Då var det ny vecka, och snart helg igen :D

Igår var jag på ikea och köpte nya möbler det vart en ny tv-bänk och ett nytt soffbord :) kul med lite ny möbler ibland! Har ni tur kanske det kommer in någon bild... Snälla Victoria var med och kånkade :P Sen tog vi även en sväng inne på marieberg där vi hittade våran bästaste bh i en ny färg :) snacka om att vi vart sålda på den!! hehe

Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hämta upp den... Sen blir det sängen för i morgon kommer mamma och pappa förbi sen kommer även en tjej som heter Emma ör att hämta upp möbler jag har ligger på blocket!

Nu är det bara en kvart kvar sen är tvätten klar bäst att vara redo : ) hihi

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0