Helgen som var full bokad. Och min 20 års dag...

Heej

Helgen började med bio besök med syster vi gick och såg ice age 3 :) den var jätte rolig haha vara nästan bara jag och ema som skrattade :P Efter filmen ick vi till Dannes och åt mat var trevligt träffade en kollega där och jimmy ifrån odensbacken :P
Sen tog vi bussen hem till P-boda och stupade i sängen (Soffan) hihi

På självaste födelsedagen vart det tidig uppstigning eftersom vi skulle till mellösa där kalaset skulle vara... Jag fick pengar, temrometer, sparko, parfym, lite smått och gott :D

På kvällen så åkte jag och robin till miriam och karl, sen vart det mat ifrån nobel :) *mums* var riktigt gott!!!

Så helgen har rullat på och nu är det redan söndag :P men jag ser fram emot onsdag för då ska jag tatuera mig, hoppas verkligen den blir klar nu :)

Tack alla för presenterna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0