Helgen på landet :D

Heej heej

ja jag har vart på landet hela helgen har vart skönt kissarna var med och fick lite frisk luft är ju så fruktansvärt varm i min lägenhet!!

Det började med att jag hade en semester dag i fredags var skönt, mamma och jag tog en sväng på ikea och marieberg sen bar det av till willys där jag handlade en massa...

Bestämde mig sedan för att följa med till mamma och pappa så s¨å blev det :)
Lördagen började med att vi skulle vara barnvakt till cornelia eftersom emma och rikard håller på att renovera... slutade med att lillan fick sova kvar..

När mamma sedan skulle köra hem mig idag så stannade vi till en snabbis på rusta där jag skulle köpa en golv fläkt vart lite dyrare än det de var tänkt men den billigare var slut så det var bara att ta det som dom hade :P vart även en matta till köket den gamla fick jag kasta eftersom katterna hade spytt på den en dag när jag kom hem...

sen kom älskade robin har saknat han har inte träffat han på jätte länge eftersom det är pressning <3 tråkigt nog var han tvungen att åka hem ikväll så han var här en stund bara ska på tröskkurs i morgon :D

nehe tro om man ska flytta in fläkten i sovrummet och bädda ner sig i sängen kanske... låter bra tycker jag, så får det bli !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0