Sömnlös natt...

Ja det är väl det minsta man kan säga :P

Jag och malin var och tog svin sprutan igår, gjorde inte ett dugg ont när hon stack så jag tänkte direkt det här var ju inge men ickesanicke :P Kände mig lite snurrig när vi kom tillbaka till jobbet och jag började få lite ont i armen... sen när jag kom hem kändes det lite bättre, men när jag gått och lagt mig började armen verka någe fruktansvärt :( Sen har jag sovit lite från och till inte mycket alls ... Ena stunden frös jag sen var det varmt, hade både mitt och robins duntäcke på mig ett tag :P

Men nu är den i vilketfall tagen så nu kan jag inte bli ett svin haha ;P Tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag fortfarande har ont, är uppsvullen hela armen ända ner till handleden... har till och med blåa märke nere vid armbågen :P lite sjukt men men

Sen saknar jag älsklingen också.... hmmm ingen bra dag :P

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0