Nedrans arm....

Knappt inge sömn inatt heller, fy farao för den där jävla sprutan hade jag vetat det här skulle jag aldrig tagit den !!!!!! Verkar som sjutton värst på nätterna, men jag tycker det är riktigt illa när man inte ens kan dra upp byxorna för armen gör så jävla ont!!!

Och mamma tyckte ju hon var riktigt rolig imorse :P Jag ringde upp henne och så frågade om hon armen ramlat av.... hmm hon skulle gärna kunna få ta armen om hon vill jag byter mer än gärna!!! Visst det kankse skulle se lite lustigt ut att min ena arm ser ut som mammas hahah herregud :P Ja så här kul har jag det på jobbet, har inte så mycket annat att göra för det är tyst som i graven här!



Aldrig mer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0