Mellandagsrea...

Ja behöver man säga mer :P haha

Jag hade fått ett meddelande från hm om att jg hade vip inbjudan till kl 09.00 imorse, jag och hundra tals andra skulle alltså få tjuv titta på rean innan dom utan club kort fick titta... haha

jag var väl där till kvart över nio och det var smockat med folk usch, men jag gled runt lie och kikade lämna tillbaka några saker och köpte ett par jeans leggings :) har fått mani på det men är verkligen super skönt att ha sitter snyggt dessutom, bra att ha i stövlar jag allt :P

Var faktiskt väldigt skönt att bara gå runt lite i sin egen takt och titta på det man vill utan behöva anpassa sig till någon annan. Självklart är det kul med sällskap men det var skönt att bara komma ut själv lite :)
Hittade även sjukt snygg tjock tröja på Carlings!!! Fastnade för den direkt men på den nedre carlings var L slut så jag fick gå till den andra och där hade dom den :D var super glad ska försöka ta kort på den och ladda upp ska ni få se!

Imorgon bär det av till stan igen med emma och barnen, kan tänka mig att det inte blir lika mycket tittande då som idag :P haha Cornelia kan ju springa i affärer... haha

Måste ju tala om att det var myspys hos mamma och pappa på juldagen <3 Men jag åt nog lite för mycket kändes som magen skulle sprängas haha men som sagt det är bara jul en gång om året... Var sån jul stämning som det ska vara snö utanför fönstret, massa gott, fullt med julklappar under granen och hela familjen samlad :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på tv:n i sovrummet! Är nog det bästa köpet jag nånsin gjort!

Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, dom är så sköna. Jag har ett par mörkare redan. :) Men finare med ljust till våren.

2009-12-28 @ 21:11:32
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0