Julgran

Ja det har vart mitt projekt idag!

Jag började med att ta bort lite saker för att få plats med den och efter det fick jag vila var helt slut, sen började jag montera ihop den nte för att det är så svårt men är man dålig är det väldigt jobbigt! Ställde dit den på plats och satte dit ljusen sen vart det en till paus :P

Funderade ett tag på att fortsätta imorgon men jag ville få upp den så det vart klart. Sen var det glitter och julgranskulor sen vart det paus haha

Efter pausen var det slut spurt, då fick snöflingorna komma upp och stjärnan på toppen :) Gick ändå bra utan problem med ljus och skit det brukar ofta strula för mig men som sagt det gick väldigt bra :D Katterna hjälpte till en del också, dom var lite nyfikan på julgranskulorna!

Nu ska jag äta och kolla på bonde söker fru sen blir det sängen för min del! Var som att springa ett maratonlopp när man satte upp granen :P






Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Myyyyyyyys!

(men egentligen ska det vara en riktig gran)

2009-12-20 @ 11:56:07
URL: http://klarawiren.blogg.se/
Postat av: elin

hehe ja jag vet men om emma kommer hit så är hon allergisk så...

2009-12-22 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0