Julafton imorgon :)

Ja nu är den här JULAFTON!

Imorgon bittit bär det av till Robins föräldrar för att fira jul där :) Är vekligen sugen på jul mat nu !!! Tur är ju att jag har börjat kunna äta någe sån där i varjefall :) *mums*

På juldagen så åker vi till mina föräldrar där det också ska firas jul! Jag håller alla tummar och tår att det inte kommer någe snö under dom här två dagarna. Och kommer det någon snö hoppas jag att det inte är mycket för jag vill inte att Robin ska behöva åka ut och ploga snö när vi ska fira jul <3

Men sen kan det få snö hur mycket det vill, för det är ju bra när dom får jobb :P haha Men (JULAFTON JULDAGEN NEJ!!!!) julafton och juldagen får det allt vara uppehåll!

Ja annars känner jag mej faktiskt bättre är fortfarande lite trött och har ont i vänster sida men det hoppas jag går över snart får hoppas på att det bara var en släng av inflammationen för jag vill inte ha ondare.

ojojojojo kommer om två sek har glömt ta min tablett!!!!!

Så nu har den slinkit ner :P bara en kvar idag... Fattar inte varför jag ska äta tre styckna om dan, att tillägga då är att dom är typ lika stora som sjärt piller... Tycker man skulle få i sig tillräckligt med läkemedel i en :P haha

Nehe nu ska jag få i mig någe att äta!!

Vill passa på också att önska alla en riktigt God jul & Gott nytt år <3


Kommentarer
Postat av: Eddie

God Jul, Elin! Du missade väl inte Karl-Bertil Jonsson klockan sju på ettan? =)

2009-12-24 @ 21:29:40
Postat av: elin

Detsamma Eddie :) ne nu har jag sett den där, kollade färdigt hela programmet :P haha

2009-12-24 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0