Helgen...

Ja det har hänt en hel del i helgen :P

Som sgat i fredags fick jag skjuts hem av robin för jag fick punktering, sen var det en lugn kväll med lite idol och film...

Lördags var det uppstigning tidigt för jag hade tvätt tid, har slarvat en hel del sista tiden så det var väldigt mycket tvätt :P Men nu är det tvättat och klart väldigt skönt faktiskt! Sen gjorde vi oss iordning för en tripp till marieberg och bolaget, vidare till pålsboda där vi firade syster som fyller år nu i veckan. Vart mat och mycket bus med lillan. Minstingen sov mest :P

Sen hem för att göra mig iordning... Delade taxi med klara hem till henne piffade lite till medans hon gjorde sig iordning.... Sen bar det av till klaras för rocka billy var sjukt kul hur mycket folk som helst, men det värsta var väl att det kanske vart lite väl mycket där på kvällskvisten :P

Så gårdagen fick bli lugn sov rätt så länge, sen var jag tvungen att åka till biltema med broder för att köpa en ny slang till cykeln. Snälla han hjälpte mig sedan så nu har jag ett helt däck igen :) Tack så mycket för hjälpen!
Var även tvungen att ta tag i lägenheten lite också såg ut som ett bomb nedslag :P Men nu är det rent och fint över allt!

Usch nu har jag skrivit en massa skit så..... Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0