Fredagen...

Ja ingen ro ingen vila :P haha Direkt efter jobbet cyklade jag hem och grejade lite innan fam granstedt kom för att hämta mig, jag sov nämligendär med emma och barnen då Rikard skulle sova i någon jakt stuga... Cornelia var ju inte super glad i bilen men väl hemma fick man kramar och pussar <3

Hade köpt med en pizza för jag hade inte hunnit ätit något sen jobbet, Cornelia var med på ett hörn hon tyckte det var väldigt gott hon mumsade :P hehe

Kollade det sista på idol... hmm inte riktigt nöjd efter resultatet men man får glädjas åt Erik lr inte :P Får hoppas på att det går lika bra för tvåan ( Calle ) som det gjort dom andra åren för jag vill absolut höra mer av Calle!

Imorse slog Benjamin upp ögonen vid sju taget tror jag det var... visst hade han vart vaken på natten men nu bestämde även emma sig för att kliva upp och strax där efter vaknade lillan. Innan hon vaknade hann vi mysa lite i sängen, Lillisen är så söööt och så liiiten :P

Emma åkte på kläd party så jag och Cornelia gick ut en sväng men det vart inte så länge hon gnällde och jag tyckte det var kallt så vi gick in och kollade på tiger och myste lite i soffan :)
När emma kom tillbaka var maten klar och fredrik hade också kommit så vi åt för att sedan be ge oss till brevens bruk där det var julmarknad igen, vi var ju där för två helger sen men tydligen skulle den här vara bättre. Vet inte om jag kan hålla med om det men det vart en dörrstop och lite marknadsnougat i vilketfall :P

Vart relativt snabb hemgång för Cornelia ville inte riktigt gå på marken.... När vi kom hem ¨åkte emma och jag en snabbis till marieberg för att lämna tillbaka mina skor som jag inte fick lämna tillbaka i stan, var riktigt irriterad när sur kärringen där inne påstod att klackarna var slitna! Har ju inte ens haft på mej skorna! skit snack jag tror helt enkelt att hon inte fått sig någe på länge! Väl på marieberg frågade dom även där samma sak har du gått ute med dom? Herregud tänkte jag bara vad är det för jävla idioter som dom anställer vad fan tror dom ne men jag går en liten promenad innan jag bestämmer mig för att lämna tillbaka dom! Puckon! I vilketfall så fick jag lämna tillbaka dom emn jkag tror det var med nöd och näppe.... Bytte till ett par låga stövlar som hade kostat 799:- och var nu nersatta till 199:- dessutom var det äkta skinn och jag fick 300kr tillbaka ändå :) Var en bra affär tycker jag :P haha

Efter det bar det av hemåt igen för lite kvällsmat, Fläskfile, potatisklyftor och gräddsås *mums* Var riktigt gott "Tack så mycket för det!"
Var sedan hemgång eftersom kissarna vart själva då sen kvällen innnan, jag tror jag hade vart saknad när jag kom hem :P fick inte vara ifred en sekund <3

Nehe tro om kuddarna vill ha lite sällskap där inne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0