Fredag & Punktering!

Äntligen fredag ska bli skönt!

Morgonen började helt okej kände att det var skönt att kliva upp då det var fredag och ledigt i två dagar :)
Men den känslan fick jag inte behålla länge, började när jag kom ut så började det små regna men jag hoppade upp på cykeln och trampade iväg. Lagom när jag var vid ekershallen lite innan så kände jag att det började gå tungt när jag trampade. Jag hoppade av och kollade på däcket och vad ser jag!!!!???? Jo ett platt jävla däck! Hmmm inte spec kul en tidigt fredag morgon.!
Men det var bara att kliva av cykeln och gå sista biten, som sedan resulterade i att jag kom för sent!

När vi väl hade satt igång så tog registret slut så nu sitter vi här knäpp tysta...

Ja vi får väl se hur den här fredagen slutar!

Just det igår var Rikard och Cornelia hos mig, dom hjälpte mig att sätta upp min nya kökslampa :) Tack så hemskt mycket för hjälpen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0