Frågesport!

Idag fick jag i uppdrag att göra en frågesport till kvälls uppstarten på jobbet :)
Jag tog saken riktigt allavarligt :P
 Satt och klurade ut riktigt bra frågor som dom inte skulle kunna svaren på haha man får ju inte vara dum när man får chansen till nåt sånt här kul :)

Eddie var riktigt taggad han kunde knappt bärga sig för att få veta vad jag hade piklat ihop för frågor :P haha
Till slut vart det kvällsuppstart och alla var riktigt taggade papper och penna i högsta högg :P

Tror det hela vart en liten besvikelse för dom andra då dom knappt kunde några frågor men för mej var det riktigt lyckat :D Jag tror att dom trodde att jag skulle ha väldigt lätta frågor, då dom tycker att jag är lite konstig och inte så allmänbildad :P haha men shi fick dom!

En lyckad frågesport!

Kommentarer
Postat av: Klara

Gud vad kul! Haha jag ser det framför mig, Eddie som laddar :P



Har du sparat frågorna? Får läsa dom för mig, haha. puss

2009-12-12 @ 00:24:54
URL: http://klarawiren.blogg.se/
Postat av: elin

ja dom ligger nog på datorn på jobbet får skriva ut dom så du får se om du kan dom, tror eddie fick 5 lr 6 rätt :P av 15 haha så jag kan säga att det var en sjukt bra frågesport!

2009-12-12 @ 22:17:25
Postat av: Klara

Haha! Gud vad kul! :)

2009-12-12 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0