Förbannade skor!

Skorna som jag köpte förra veckan lr dom som jag fick utav mamma i julklapp, har bara vart strul med!

Tog på mej dom i lördags när vi skulle till klaras och hade dom hela kvällen. Sen på söndagen upptäckte jag att ena klacken har flygit av och den andra var påväg. Vart rasande då jag nästan bara var inne hela kvällen, så jag gick tillbaka med dom till dinsko där jag fick välja ett par nya jag tog ett par likadana eftersom jag gillade dom så himla mycket!

Hade lite bråttom till jobbet så jag struntade i att prova dom dum som jag var, för när jag kom till jobbet så provade jag dom och upptäckte att den ena klacken var helt jävla sne :( Så jag fick släpa skorna fram och tillbaka för att sedan ta med dom idag också....

Vid det här laget var jag skapligt trött på dom där jävla skorna så när jag gick tillbaka idag valde jag ett par andra stövlar som var nästan lika snygga :P Så nu hoppas jag på att dom här ska hålla i all evighet...



Snyggare i verkligheten tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

du hann ju iallafall använda dom i lördags ;) synd att de var dåliga, för de var riktigt snygga... men inga fel på dom där heller! :D

2009-12-01 @ 19:05:33
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Elin

ja jag gillade dom verkligen men inge kul när dom krånglar hela tiden....

2009-12-02 @ 12:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0