Volym i håret!

Idag har jag köpt en spray på h&m som jag hoppas funkar i mitt hår... Jag får ju aldrig volym det hänger bara rakt ner hela tiden :( Det var en spray ifrån nivea så den var lite dyrare med å kankse den funkar också lr dyrare var den väl inte 69,50 :- kan ju vara värt om det funkar!

Sen hittade jag en bestick hållare som man ställer rent i på diskbänken billigt och bra på lagerhaus :)hehe 29,50 :- bra pris faktiskt bättre än ikea till och med!

Ja annars var det inte så mycket mer en stickad tröja nu till hösten bara sen ett par rosetter till håret... Tog dom på barnavdelingen på glitter ;P hehe men det är inge som vet lr kankse nu förresten ehhh skit samma fin e dom i vilket fall :)

Jag undrar mest hur jag ska få upp håret som jag vill ha det, har bilden i huvudet prcis hur det ska se ut men det är värre att få det så .... hmmm det tål att fundera på jag hoppas den nya sprayen funkar, sen blir det väl en hel flaska hårspray :P

Nu ska jag kika lite på tv om det är någe kul sen blir det sängen tänkte inte gå upp allt för sent i morgon!

Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Prövat sprayen än? :)

2009-08-28 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0