Utflykt till vingåker med sötaste :)

Jappan idag bar det av till Vingåker med älsklingen, han skulle köpa jeans men inte fanns det någe att ha där! Rena skiten enligt min uppfattning dit åker jag inte igen.. Då röstar jag för ullared oavsett om det är längre!!!

Efter många om och men så hittade han ett par jeans men jag tror inte han vart super nöjd direkt... Jag köpte ett par små byxor till kotten i rea tältet som dom hade...
Sen fikade vi lite mysss :)

Efter skit affären så gick vi in en sväng på scorett där hittade jag mina favorit stövlar jag har hemma fast i svart vill haaa!!!! sjukt snygga... Efter en sväng där så begav vi oss hemåt då robin skulle harva och åka på kalas!

Men det var mysigt fast det inte varade hela dagen :P hihi är glad för dom stunderna han har tid på sommaren!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0