Semester!!!

Ja det är sant kan knappt tro det själv :P

Semestern började med en liten utgång igår inge märkvärdgit vi gick till gamla mmbaren och umgicks lite, det var paulina, jag, klara och marie..

Den första dagen har jag mest tagit det lugnt. Har städat lite måste ju tyvärr göras fast det inte är det roligaste... Sen kom fredrik min bror förbi en sväng så jag åkte med han till maxi och handlade lite... sen fick jag bjuda på fika.

Vet inte riktigt vad som händer på resten av semestern ska träffa emma i vilket fall :D hoppas ni har det kul på färjan !!
men något hittar man nog på :P hehe hoppas på bra väder bara :)

Nu ska jag fixa lite till robin kommer  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0