Segersjö :)

Igår kväll bar det av till segersjö som sagt :) Kvällen började hos emmas föräldrar i mellösa där vi drack lite och grillade var riktigt trevligt!
Efter en stund kom camilla och helena med karlarna, då satte dom igång grillen igen och vi andra spelade krocket medans dom åt. Tyvärr gick det inte så bra för mig mej men jag tror att det berodde på att en viss pappa stod och fes ute på gräsmattan så hela trädgården luktade :P lr så kankse det helt enkelt berodde på att jag sög på krocket... hehe
Vid tio snåret fick vi skjuts av emmas mamma till segersjö. Där var det inte speciellt mycket folk, men jag tror att det berodde på att bandet inte hade börjat spela. Efter en stund drog dom igång och emma och jag dansade :D hehe var kul men jag vet inte hur det såg ut, men det är ju bra om man kan roa nån mer än bara en själv :P Lite senare började det droppa in en hel del folk så kvällen vart helt okej var trevligt. Fast jag måste ju säga att det var inte lika bra som det har vart om andra åren!

Vid ett ringde vi efter min kära bror som skulle köra hem oss. Stackarn han var så trött men efter en stund piggnade han till och ville ha mat :P hhe tyvärr var mc donalds stäng så han fick vara utan.
                                           Tack så mycket för skjutsen <3

Vet inte riktgit vad det berodde på men jag vaknade med lite huvudvärk i morse :P Även lite feber men det berodde nog på att jag har vart dålig ett tag sen var det väl lite mycket för kroppen med alkohol!

Nu ska jag nog ringa till mormor och se hur hon mår... <3

pusss


Kommentarer
Postat av: Victoria

Har du slutat blogga? :S

2009-09-09 @ 14:51:18
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0