Pang!

Idag var jag och Victoria upp till öppna förskolan med cornelia. Hon tyckte det var jätte kul, lite blyg först och bara ville sitta i mitt knä men sen släppte hon loss riktigt. :)  Sen har jag även målat klart Cornelias garderobsdörrar. Vart jätte fint så i morgon ska vi sätta upp dom!

Var förbi ikea en sväng förut efter att vi vart hem till kissarna, där köpte jag en stor hog blomma som jag ska ha i hallen den andra har nästan dött helt nu så det är väl dags att låta han vandra vidare till nästa sida ;P  Sen vart det ett sido bord som jag ska ha i vardagsrummet. Tänkte ställa en lampa på den i hörnet.
Efter ikea skulle emma in på willys för att byta blöjor som hon hade köpt fel för nån dag sen... Det var en hel del bilar så jag släppte av emma vid dörren så jag kunde hitta en parkering under tiden. Jag hann inte åka många meter innan det smällde till i bilen. Då var det en ung tjej som backade in i mej.. hon vart livrädd och sprang ut ur bilen och frågade hur det var med oss. Som tur var vart det inga jätte skador på bilen, men det kommer behöcas lackas om i vilket fall. Ja så alltid ska det hända någe typiskt! Spec när det inte är min bil heller. Men det var ju inte mitt fel så det känns ändå okej, fast man vet ju att man ändå körde! Ja ja nu ska vi inte tänka mer på det...

Nu sitter vi och kollar på simon & tomas :P Sen blir det sova!! ska bli skönt e riktigt trött!.

Saknar dej ju <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nämen herregud :S har folk inga backspeglar? ... trist :( men det var ju inte ditt fel som tur var :) tur att det gick bra iaf! :)

2009-08-21 @ 09:09:06
Postat av: Anonym

ne jag tror inte det :P hehe

2009-08-23 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0