Pålsboda igen :P

Då var man tillbaka i p-boda men bara för natten och en liten stund i morgon, ska ta med Cornelia till öppna förskolan i morgon så hon får leka med alla barnen. Får hoppas hon tycker det är kul utan mamma :) hehe Det kommer nog gå jätte bra tror jag.

Natten spenderade vi hemma hos mig. kissarna var hyper aktiva så det vart inte så mycket sömn för emma, lr inte för mig heller för den delen då Cornelia vakande vid fyra och var vaken till halv sju.. inte jätte kul men vad ska man göra. Vi fick i vilket fall sova en liten stund tills telefonen ringde, det var fredrik som inte ens ville någe lagom kul för då hade vi en vaken unge igen.. efter det slutade vi försöka lägga henne då klev vi upp och åt frukost..

På lunchen/eftermiddagen kom Victoria och hälsade på var trevligt :) Förlåt om jag var otrevlig lr kort var super trött bara försökte hålla skenet uppe :P
Men jag kan ju säga en sak i vilket fall på fredag morgon ska jag sova tills jag vaknar så vet alla det! inga telefon samtal tack :D hihi

Men nu ska jag sova puss i rumpan <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Var väl inte så himla trevlig jag heller, :p så det är lugnt :)

2009-08-21 @ 09:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0