Nora marken

halloj :)

Igår var jag och robin iväg till nora där det var marken ! Var hur mycket folk som helst hundar, brnvagnar tjatande barn ja det kankse säger allt vi åkte efter en timme ungefär :P Det var inget handlat heller förutom att robin köpte marknadsnougat ocg choklad bollar. Sen köpte vi oss varsin varm munk var faktiskt riktigt gott :)

Efter nora tog vi en sväng till stadium där jag skulle köpa en tjocktröja, har en likadan svart men den var skitigt ich jag hann inte tvätta den eftersom vi åkte till nora så jag fick köpa en ny :P Tänkte kankse börja införa det att istället för att tvätta så köper man nytt hehe man kan ju undra hur länge det skulle gå :) men det vore ju en väldigt bra grej!
På vägen hem stannade vi till och åt på mc donalds. Robin fick spader på kråkorna så han skulle kasta nån jävla hård grej. jag vart skit sur och hotade med att kasta ut pommes så det kom fler fåglar! Min ide funkade han stängde snällt dörren och fortsatte äta sina nuggets :P

Efter våran lilla utflykt åkte vi hem för att göra oss iordning, för på kvällen bar det av till segersjö! Whiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0