Nät på balkongen!

Idag när jag gick ifrån tvätt stugan ropade Roger på mej (Grannen), han pratade en massa och till slut bestämde vi oss för att ta cuklarna till biltema, maxi och plantagen. Jag skulle köpa grejer till balkongen för att kunna sätta upp nät. Han skulle köpa cykel korg och hämta ut ett paket så det passade ju bra.

När vi kom hem så hjälpte grannen ovanför och Roger till med att sätta dit det :) Vart faktiskt helt okej... katterna har tillbringat nästan hela kvällen är ute, jag fick till och med gå ut med maten åt dom för dom inte ville komma in :P så kissarna har ätit kvällsmat på balkongen :) hehe

Nu har jag sjäv precis ätit lite, och funderar på att krypa ner under ett täcke i soffan och bara mysa lite :D

I morgon bär det av till stan!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Va skönt för dom :) ses snart! puss

2009-08-25 @ 09:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0