Min plånbok!!!

Klantig som jag är la jag bort min plånbok idag!
  Robin och jag var in på maxi för att köpa lukt grejsemojs till kattlådan, skulle även ha krukor eftersom katterna hade sönder två styckna inatt när dom jagade nattfjärliar :P
Ibland kan man bli lite trött på dom... I vilket fall vi skulle köpa några nya på maxi men dom hade inga bra där så vi skulle stanna till på plantagen men när vi stannade på parkeringen och jag skulle kliva ur kom jag på att jag inte hade min plånbok någonstans! Shit!
Hade ingen lust att hålla på att spärra kort och beställa nya det ville jag bara inte! Så vi vände och åkte tillbaka till maxi, jag gick in och kollade därv i hade gått men jag hittade den inte så jag gick till tipset för att kolla om dom fått in någe. Vart ändå mer nervös när dom sa att det inte fanns någe inlämmnat... :(
Tänkte för mig sjäv ne jag kollar en gång till! Och vet ni vart jag hittade den?! haha i en kund korg som robin ställt tillbaka för att vi inte behöde någon eftersom vi inte skulle ha några krukor :P ojoj men tur hade jag i vilketfall :D

Någon gång ska man ha turen med sig :D

Nu ska jag ta mig lite glass och krypa ner i soffan!


Kommentarer
Postat av: emma

Klantarsle ;)



Jag tur ska man ha någon gång!!!



Kram

2009-08-24 @ 15:48:09
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, jaa, vad ska man säga :p tur att du hittade den iaf :)

2009-08-24 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0