Lite om helgen...

Hej hej

ja då var det söndag och jag har stor städat, lr försökt i vilketfall :P hehe
Det blev så fint!Har även vart nere i förrådet och plockat med lite grejer, man hittar en massa saker man knappt kom ihåg :P

I fredags hade robin och jag en myskväll först var vi och handlade men sen var det mys i soffan :)
I lördags var det meningen att Robin skulle jobba men det regnade, så vi tog istället och hyrde en bilkärra och körde jockes golf och amazon ifrån vintrosa till fellingsbro. Det tog typ hela dagen var ju några vändor och med kärra tar det ju en stund men det var helt okej, jag satt mest och skrattde åt dom när dom satt och knabbade på varandra :P

När vi kom ut till Fellingsbro kom hundarna springandes till bilen och fille vart super glad han visste inte vad han skulle göra stod bara och ylade :D då blir man glad inombords! Fanny vart också väldigt glad dom ville bara bli klappade :P Sen följde jag med Annika när hon gav fårena mat var ju tvungen att titta lite pådom såå söta !

På kvällen följde vi med Emma och Kalle ut och drack lite var trevligt:) Tack för en kul kväll!
Helena och Anders kom förbi en sväng också men dom var inte kvar så länge...


Men det var kul att komma ut lite!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg bilder på Cornelias garderobsdörrar, vad fina dom blev. Vad snäll du är. :)



Tack så hemskt mycket för jackan som Elias fick, kommer bild på den på bloggen. :)

2009-08-24 @ 20:38:49
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0